28 december

halloj(:

jadu, idag så vaknade jag tolv och de blev sent igår också, de va nog första dagen jag har fått sova ut riktigt ordentligt. de va så otroligt skönt. jag skulle egentligen åkt in till stan med julia och lisa, men jag vaknade så sent så julia hade redan åkt in och då orkade inte jag komma, så gustaf kom till mig en snabbis och vi tittade på svensson svensson,haha, den är så jävla skön;) jag följde han ner till bussen där hans far kom och hämtade honom för han ska ha träning. jag har sprängande huvudvärk just nu, de gör så fruktansvärt ont, usch och så är jag hur trött som helst även fast jag har sovit en hel del. nu längtar jag bara till sommaren, de ska bli så skönt när den kommer, sola, bada, umgås med sina vänner sent på kvällarna, mysiga sommarkvällar, och bäst av allt turkiet. aja de kommer så småningom, ett halv år kvar tills sommaren kommer "bara", haha.

ikväll så ska jag antingen vara med julia eller med gustaf får se om jag över huvudtaget orkar för jag mår faktiskt inte så bra,med tanke på min huvudvärk och min förkylning den går visst aldrig över, jag hostar lika mycket som för över en vecka sedan, måste nog göra nånting åt de snart om de inte blir bättre. nej nu ska jag ta nånting att äta, har inte ätit nånting på hela dagen, inte äns frukost.

juste, måste notera att jag har gjort om min blogg, jag blev faktiskt riktigt nöjd, men den är lite somrig, men de gör inte mig nåt, får mer sommarkänsla haha;)
ciao/reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0