Be careful what you wish for

Nu är det äntligen bestämt. jag ska måla om på tisdag. idag var Jörgen (målaren) här och tittade och mätte och han börjar på tisdag morgon och det tar ungefär två dagar. från tisdag till torsdag och jag ska ha en fondvägg som är vinröd och resten av väggarna ska vara beige. när han har målat klart så ska vi även lägga nytt golv och det ska bli ekgolv. gud så skönt det ska bli att göra om mitt rum, jag har verkligen tjatat och tjatat och nu äntligen.

Imorgon är det skola igen efter ett ganska skönt lov. jag har verklgien bara tagit det lugnt. men nu går jag ju bara i tre veckor till, sen åker jag ju till Thailand, så det är inte så lånt tid kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0