Cornelia är söt

Idag har inte skolan varit som vanligt. jag har haft två lektioner. två hål och en var jag borta för att jag hade caféråd och det var roligt det rådet eftersom att Julia är med nu. jag slutade 14.10 och gick raka vägen hem och tittade klart på dom två sista avsnitten av Prison Break säsong 2. jag älskar när Sara och Michael träffas igen och kysser varandra, jag får gåshud. jag älskar dom. Julia kom också och tittade med mig och efter det var slut så gick vi till Cornelia den gullungen som hade lagat god middag till oss med efterrätt och matbröd. jag älskar dig lilla tönt.(: dig med Julia, haha. hur som helst så var det jätte gott. tack Cordie.



Wentworth Miller. He's hot!


4 dagar kvar till Thailand

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Åh, 4 dar!! :D

2007-11-20 @ 20:26:52
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: elin

(L) / julia

2007-11-20 @ 21:42:09
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0