Det är riktigt kallt ute

Igår hade min babe fest och jag kan ju inte påstå att det var speciellt kul. men det funkade. jag sov där och det blev sängdags runt halv fem. så jag är väldigt trött just nu.

Ikväll så har jag haft främmande av Kenny(morbror) Rosita(hans fru) och Jonathan(kusin). dom har gjort en middag åt oss eftersom att min far fyller 50 om tre veckor och då är vi i Thailand så dom ville göra något för honom innan och då bjöd dom oss på middag hemma hos oss och det var jätte gott. runt klockan 9 så kom Jonathans skjuts och då skjutsade dom mig till centrum och Felicias pappa. där var även Felisia och vi gick ut och träffade Marina. vi gick hem till Marina och rökte vattenpipa och runt halv tolv så tog jag och Marina cykeln mot sandtorp för hon skulle till sin pojkvän och jag hemåt. och nu är jag hemma och väntar på min babe!

och gud vilket tråkigt inlägg. haha

image578

Allt var helt underbart den sommarn 2006.

fr.v Victoria, Marike, Angelica, Sara, Felicia, Stephanie, Julia, och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0