Jag ar i Thailand nu

HEJ HEJ!!!! jag vill bara s'ga att h'r i thailand 'r det helt underbrat. solen skiner och vattnet 'r helt undebrart och turkost. jag har bara vairt har en dag och jag har redan blivit brun. solen tar riktigt mycket har, och fort g'r det. jag saknar alla min b'sta v'nner och b'sta pojkv'n. klockan 'r kvart i ett h'r pa natten och jag ska fatkiskt sova snart. pappa fyller ju 50 pa onsdag ocks' och d' ska de bli party! jag hoppas att min kisse mar bra och jag hoppas att julia tar hand om honom riktigt bra, fast det vet jag att hon g'r. ohhh lilla elsklings SOTIS, jag saknar dig.


jaja, men nu far ni alla ha det s' jatte bra! medans jag solar och badar sitter ni i skolan, vilket lyx jag ha ! aja,

HEJDA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ringde mina foraldrar i sverige och sa att jag va olydig :P

2007-11-27 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0