Skolan är rolig ibland

Skolan idag var skön. jag gillar måndagar har jag kommit på, även fast det är den värsta dagen på veckan förutom söndagar. oj, vad konstigt det blev, men ni förstår. jag slutade halv tre som vanligt och gick med med Cornelia och ni kan ju bara gissa vad vi pratade om. Prison Break ofcourse!

120672-630

Ja, när jag kom hem från skolan så tog jag mig en tallrik med fil och müsli och tittade på PB. jag har precis, eller för en halv timme sen sett klart två avsnitt. jag ska titta mera snart efter maten som är om en halv timme. förresten, jag vet att mitt Prison Break snack börjar bli lite tjatit, men ni får stå ut, det är bäst och jag älskar det.


Klicka

Snart är jag där. om bara 5 dagar så ligger jag på stranden och solar. eller vem vet, jag kanske är ute och äter. men jag tror nog att jag är påväg hem från "stan" eftersom att klockan är 12 på natten där just nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt å höra :) Fin blogg!

2007-11-19 @ 17:52:01
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0