Sverige bjuder på vackert väder.

Vädret börjar bli mycket bättre. Det gillar vi. Idag har det faktiskt varit varmt.

Jag har haft mattenationella idag på morgonen. Del B1 och B2. Det gick väl sisådär. Det känns ganska bra i allafall sen är det bara att hoppas på det bästa liksom. Jag hatar matte så jag bryr mig faktiskt inte så mycket. På svenskan så började vi titta på Vittula. Vi satt från ett till tjugo över två. Snacka om att man fick träsmak i röven. Fyfan för att sitta sådär länge. Den filmen är konstig. Jag gillar den inte!

Ikväll ska jag troligtvis gå ut och gå med Anton, hjälpa mamma och pappa och fixa ute på våran underbara altan och sen ska jag plugga my love, español. Jag älskar det! Förstå vad jag kommer sakna spanska lektionerna med IB.. Haha.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har man läst boken förstår man filmen, annars inte:P har du läst boken? haha

2009-04-23 @ 21:22:25
URL: http://www.finest.se/jenniferforsell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0