De som orkar läsa, de gör det.

Jag har precis kommit hem från Hökmossen med mor min. Det var jättetrevligt och mysigt och skönt och allt. Haha. Nej men jag älskar att sola och bada nu för tiden och jag älskar att vara på Hökmossen, och fråga mig inte varför.

Igår så var min lilla nyblivna stockholmare hos mig, Cornelia alltså. Hon sov kvar här eftersom att det blir lite jobbigt att åka hem för henne ända till Hammarbysjöstad. Så på dagen kom hon och då var jag på Hökmossen med Corre. Jag och Cornelia (I) drog hem efter ett tag till mig och på kvällen så cyklade vi ner till centrum och träffade våra vänner och sedan cyklade vi till Anton där det var krök med massa boys. Mysigt fakiskt men myggor precis överallt! Det är det jobbiga med sommaren, jag hatar myggor!

Jag har blivit brun och ska snart till Turkiet och bli ännu brunare. Två veckors sol och bad väntar OM TVÅ VECKOR! ! ! ! ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0