Äntligen är vi på vägen.

Det har varit en helt underbar skoldag idag! Vi blev klara med valet av skoltröjorna så imorgon ska jag och Emma gå runt och skriva upp allas storlekar med mera. Jag står som huvudansvarig, tyvärr. Har hört att det är jobbigt, hehe. Men vad gör man inte för sin bästa klass?! På ryggen så kommer det vara ett tryck där det ska stå "Turinge, Class of 2009, Nykvarn." Alltså allt ska inte stå på samma rad, det kommer vara tre textrader. Hoppas i allafall att det kommer bli snyggt. Overallerna ska vara gråmelerade med svart text. Jag tittade nyss på One Tree Hill, och märkte att jag råkade somna en halv timme. Det var inte precis vad jag behövde även om jag var dötrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0