Blondin och en blåst brud.

Allvarligt talat?! Ser ni hur den här bruden ser ut eller? Det är helt sjukt hur äcklig och ful hon är. Jag vet inte varför jag inte tycker om henne men hon är bara så blåst. Hon kan inte förstå det själv och skärpa sig någongång, hon är så pinsam så det är synd om henne. Hennes nya program är så roligt att se på för att se hur hon uppför sig och hur patetisk hon är. Som att hon vill "hitta den rätta". Skulle inte tro det va, hon är ju såklart bara ute efter pengat och publicitet. Haha.. Jag dör!


Linda Rosing.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka jävla tuttar, det där va inte speciellt fint alltså =/ .. Och jag håller med om programmet, det är kul att se de för att se hur hon uppför sig :) Ärlig, en 19 åring är med...hahaha

2009-03-03 @ 18:10:08
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Jo jag håller verkligen med. Men kul att titta på för hon är så sjukt blåst.. ;)

Mysigt hade vi verkligen den kvällen <3

2009-03-05 @ 16:01:10
Postat av: emma

ser ut som en transvenstig?!:-O

2009-03-09 @ 18:33:34
Postat av: emma

ser ut som en transvenstit?!:-O

2009-03-09 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0