ChRihanna?

Har ni hört att Chris Brown och Rihanna är tillsammans igen? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det.. Det låter väldigt konstigt att Rihanna skulle ta tillbaka Chris efter en misshandel, det kan jag bara inte tänka mig! Så just därför så kan det inte ha varit Chris som har misshandlat henne, eftersom hon tagit tillbaka honom efteråt, det kan ju inte stämma. Jag tror inte på allt skit och skvaller som står i tidningarna, jag förstår inte var alla får allt ifrån, bara för att folk ser en bild i tdiningen på Rihanna med sönderslaget ansikte så behöver inte det betyda att det var han som misshandlade henne sådär rejält, det kan ju lika gärna ha varit någonannan! Jag blir så sur, jag älskar dem båda två och jag tror absolut inte att Chris skulle göra så mot henne.



Kommentarer
Postat av: elin

Visst att det är svårt att tro att en känd kille skulle göra något sånt men det är även lite töntigt att man säger "jag tror aldrig att han skulle göra något sånt" som att man känner snubben.. Den man minst anar kan gör de värsta sakerna.

2009-03-04 @ 19:52:52
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0