Den värsta skoldagen.

Jag slutade halv tre idag istället för halv fyra, mycket skönt. Självklart så fick jag vänta på mamma ett tag för att få åka bil hem med henne. Vi hade coopertest idag också som gick hur bra som helst, det känns så skönt att ha gjort det. En sak som jag inte förstår är varför jag inte äns blir anfodd eller trött på att springa runt i gympasalen i tolv minuter utan att ha tränat sen hösten 06. Det är rätt lustigt, jag har endå inte så dålig kondition som jag tror att jag har. Anyway så fick jag också veta vilken grupp jag skulle vara med på muntliga i engelska som jag ska ha nästa torsdag. Skönt att vara förberedd i allafall på en vecka.

Jag och mamma skulle egentligen ha solat klockan fyra men mamma orkade inte det så vi ska nog göra det på fredag istället. Känner mig alldeles för blek såhär års. Jag har precis druckit te as usual och nu tänkte jag ta en nap. Jag tycker att jag förtjänar att sova ett litet tag eftersom jag har så fruktansvärt mycket plugg just nu,  har ett typ prov imorgon också. Ska pluggas ikväll kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0