En vanlig dag para mi.

Idag var jag tröttare än någonsin! Det är helt sjukt hur trött jag var imorse. Pappa kom upp och väckte mig tjugo över sju och eftersom Julia och jag går tjugo i åtta så hade jag bara tjugo minuter på mig, som vanligt. Men det var inga problem, tvärtom, jag hann väldigt mycket faktiskt. Tio i så hade Julia inte kommit än så jag ringde henne och då låg hon och sov den skitungen, haha. Så jag fick gå själv till skolan. Väl i skolan höll jag på att somna typ tusen gånger, jag har inte varit så trött på länge. Fyfan alltså. På mentorn så pratade vi om skoltröjor, äntligen! Jag och Emma ska komma med förlsag tills nästa tisdag. Jag och min grupp slutade tolv idag som vi kommer göra nu åtta tisdagar framöver.

Jag och Julia gick hem till hennes mamma efter skolan och där drack vi te, åt apelsin som var sur och god, åt kakor och drack juice, pratade, tittade på hennes smink, nagellack och smycken. Och jag målade på mina naglar. Det var en jädra mycket saker vi hann med.. Anyway, jag gick hem vid fyra för hon skulle laga mat till sin familyy. Nu alldeles strax ska jag äta och sen ska jag tillbaka till Julia för vi ska ha myskväll och titta på "Den rätte för Rosing" och äta popcorn.

Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Haha aa vi hann med en hel del faktiskt ;)

Men kul hade vi <3

2009-03-05 @ 15:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0