Hörde jag rätt?

Jag kan inte tro att det är sant?! Jag dör om dem två ska hoppa av serien, då behöver dem inte äns göra fler avsnitt för det kommer absolut inte bli detsamma utan Hilary och Chad. Fyfan.. Vad ledsen jag blir när jag läser detta. Hoppas verkligen inte att de hoppar av.. !

Chockbeskedet:

"Lucas and Peyton hoppar av"

One Tree Hill utan Chad Michael Murray?

De har gått från tonårssåpa till vuxenserie och spelar Peyton och Lucas sedan 2003. Men snart kan det vara slut på det roliga för Chad Michael Murray och Hilarie Burton. När serien återvänder med sin sjunde säsong kan det bli två tittarfavoriter mindre.

Enligt nära källor som fansajten OneTreeHill.com pratat med har Chad bestämt sig för att istället satsa på filmroller. Även Hilarie står ännu utan kontrakt inför höstens avsnitt. Det är ännu inte klart om de definitivt är ute ur leken, men tv-bolaget CW väljer att inte ge några kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :'( ÅHhhhhhhh

2009-03-01 @ 23:21:28
URL: http://eljansson.blogg.se/
Postat av: Antonia

Vaaaaa:O? det får inte hända!

2009-03-02 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0