Hurra för mig, jag är klar.

Jag har skrivit klart min uppsats om Obama för någon timme sen. Den blev exakt ett helt A4 papper plus en bild på andra sidan. Det är väldigt svårt att skriva om politik för det är så svåra ord i engelskan som man måste använda så det ser ut som att man har kopierat texten eftersom det är så avancerat liksom. Men nu är det värsta över iallafall. Adam (min bror) har hjälp mig med min MVG-uppgit i idrotten också, att planera en egen styrketräning, sen har pappa precis förhört mig på engelska glosorna. Det var typ tio stycken, fyfan vilka lätta. Äckligt lätt ju.

Jag sitter just nu och budar på en volangkjol på Tradera. Viccan (mi amiga) auktionerar bort massa kläder. Auktionen är slut om tjugo minuter så hoppas jag får sen. Mamma ropade på mig förut och frågade om jag ville ha något från H&M för hon skulle beställa, jag hittade inget särskilt så jag beställde bara en 3/4 ärmad randig topp och ett par mainblåa sneakers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0