Idag är idag.

Idag var den en såndär halv fyra dag. Det var den skönaste dagen på riktigt länge. Det är så kul att gå i skolan när det är så slappt och man har vikarier hela tiden, det är så jäkla skönt. Idag var det verkligen en sådan dag. Mycket skönt vill jag lova, hehe. I allafall så när jag kom hem idag så hade mammsen köpt med sig de där svarta byxorna med hål i från Gina Tricot. Hon är världsbäst! Men självklart så var de försmå. De på Gina sa att dem var väldigt små i storlekarna också. Så vi har ringt runt till alla Gina i närheten men ingen hade dem så mamma ska lämna tillbaka dem imorgon och sen vecka tolv så kommer det in en ny modell, ett par ljusa som man kunde lägga undan redan nu, så hon ska göra det i tre olika storlekar. Tror att hon ska köpa med sig dem dära jeanstightsen imorgon också, för jag älskar henne och hon är bäst.

Idag fick vi tillbaka våra specialarbeten efter mycket om och men. Men fyfan vad glad jag blev, Eva är bäst och hon älskar typ mig. Jag fick MVG på SO som är innehållet och på svenskan. Hon sa att hon inte kunde hitta ett enda fel på svenskan. Jag som trodde att jag skulle sänka mitt betyg i svenskan men nej, jag är så stolt så.

Efter skolan så tro det eller ej så åkte jag och mamma ner till centrum och solade solarium. Det var första gången i hela mitt liv jag gjorde det och det var lite läskigt i början men sen var det skönt. Jag fick lite färg faktiskt, och för det mesta så framhävde det mina fräknar som jag alltid får när jag solar, haha. Gulligt! Nej nu ska jag nog göra min läsläxa. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0