Jag älskar godis.

Nu har vi varit nere i centrum och på Party Ica. Haha. Det var inte alls lika mysigt som det var förra gången jag och Jullan var där. Fick väl antagligen lite för höga förväntningar. Jag hatar att få det på saker och ting, det är rätt jobbigt faktiskt, om man tänker efter. Jag funderar så mycket på allt... Jag köpte i allafall jättemycket godis för bara 18,50 kr. Helt sjukt billigt, i vanliga fall hade det säkert gått på 40 kr, min påse var ju jättetung. Jullan följde med mig hem, och det var jättemysigt eftersom vi aldrig umgås sådär i veckorna, vi har så mycket att prata om, allt mellan himmel och jord. Det kändes bra. Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, har ju nationella i engelska imorgon, hör-och-lärsförståelse. Från klockan tio över åtta till elva. Lycka till Rebecca. Tack:)


Julia x2.

Mina bebisar.

I love u.

Äckelsnö..


Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till älskling. Varsågod :)

2009-03-12 @ 22:34:01
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Det var myspys!<3

2009-03-13 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0