Jag orkar inte mer.

Vi har kärleksvecka i skolan den här veckan. Det är så jäkla roligt! Jag trivs bara mer och mer för varje dag med min klass, så nu kommer det bli ännu svårare att lämna dem. Självklart. Idag har jag i allafall varit på stan i Södertälje med mamma och köpt födelsedagspresent till Jullan som fyller 17 barre imorgon, och Cornelia som fyllde år för en och en halv månad sen, haha. Bättre sent än aldrig. Dessutom kom mina skor, ena paret och min tröja jag beställt idag från h&m. Tänkte visa er imorgon för nu har jag varken tid eller ork. Jag har nämligen sista nationella i engelska imorgon. Sen har jag bara matten kvar, åh, det är så underbart!

Om du ändå förstod hur jävla mycket du betyder för mig, så vore det så mycket lättare. Visa mig med respekt igen och  behandla mig väl, annars är du inte värd ett skit för mig längre!


Kommentarer
Postat av: Ida Nordin

Hjärtat du vet vart jag finns & vart jag alltid kommer finnas! <3

2009-03-25 @ 14:56:18
URL: http://iidanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0