Jag trivs mycket bättre när det är fint

Vet ni vad jag har gjort?! Tro det eller ej så har jag stääädat mitt alldeles egna rum idag, eller ikväll kanske jag ska säga. Jag kom faktiskt på att göra det runt halv nio, kanske tio över åtta då. Jag trodde att det var stökigare än vad det var men det var bara för att det var massa kläder som låg över hela golvet så det gick ganska snabbt att städa bort. Skönt säger jag! Och det allra bästa var ju såklart att jag Äntligen tog tag i att bädda rent vilket verkligen behövdes. Så nu har jag tagit mig en skön dusch och ska krypa ner under mina nybäddade täcken och titta lite på One Tree Hill of course. Har också målat mina naglar med ett av mina nya nagellack jag köpte på lovet, det är korallfärgat, ett av H&M;s nya vårnagellack som kommit in. Tänkte visa bild sen, det är jättefint! Anyway, nu ska jag lägga mig i bingen.

Sleep well readers!
See yah tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0