Letar efter klänningar...

Jag sitter här och funderar över vad jag ska ha för klänning/ar på skolavslutningen och utsparken. Jag har i allafall bestämt mig för två riktiga vackra klänningar, det är vad jag vill ha iallafall. Jag har tittat på Asos och på H&M, på Forever21 och massa hemsidor, men jag ska åka in till stan (Stockholm) med mamma någon dag och ta en riktig såndär runda för att köpa klänningar men när det blir får vi se, lite längre fram men jag tycker det är dags nu, nästan. Jag mena, snart är vi där tyvärr. Jag kan knappt tro att det är sant, jag kommer bli så ledsen och sakna alla så sjukt mycket. Nej, det är verkligen inte långt kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0