Middag I Karlberga.

Igår så var jag som sagt hos min käre broder och hans käre flickvän. Jag måste ju bara säga att dem var sinnessjukt bruna. Man var ju inte lite avundsjuk när jag fick se alla bilder. Dem har varit i mesta dels i Thailand och sedan någon vecka i Malaysia. Dem har även varit i Burma och fixat visum för något, jag minns inte vart dm skulle. Men hursomhelst så var dem jättefina. Jag har nog aldrig sett Tim så blond någongång. Han passar bra, skitsnyggt ju. Haha. Jag vill också vara så blond. Det ska jag bli också på torsdag så ska jag till Angie klockan halv fyra. Hon ska äntligen klippa och färga mitt hår.

Jag har äntligen fått tillbaks våran kamera ifrån Cornelia så här är lite bilder.


Angelica Tim och mamma.

Tim och mamma.

Mamma och Patrick.

Angie.

That's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0