Party Ica på landet.

Mitt SO prov gick toppen idag! Det känns iallafall jättebra så vi får hoppas på att det gick så bra som jag trodde. Mitt i provet så gick brandalarmet så vi fick lite frisk luft i en kvart. Haha, det var jävligt kallt men då kunde vi passa på att snacka lite om frågorna. Smart där.

Ikväll så är det "Party Ica" här i Nykvarn. Det menas med att det är Schalgertema kan man säga, godiset kostar 3,90 kr och det är mörkt i hela lokalen, discolampor och musik. Det låter rätt häftigt va?! Tycker jag iallafall. Jag måste ju egentligen plugga och göra min hemtenta i NO som ska vara inlämnad imorgon. Har inte äns börjat så det är väl på tiden att jag gör det nu, men jag vill så gärna ner till Ica ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0