Rebecca är trött, på riktigt!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Först blir det att tvätta bort sminket och borsta tänderna. Jag verkligen avskyr att tvätta bort sminket, det är det jobbigaste på hela dagen. Tror jag ska klämma ett OTH avsnitt innan jag ska försöka att sova. Är trött trots allt, grattis Rebecca, du är trött. Det är ganska förvånande. Jag vet heller inte hur många inlägg jag har skrivit både idag och igår, men ett antal i allafall. Hoppas ni orkar läsa allt, det skulle jag verkligen uppskatta. Hoppas ni trvis här!

Goodnight babes!

Kommentarer
Postat av: martie

FETT AWESOME REBECCA! JAG TRIVS SOM FIRREN I VATTNET

2009-03-03 @ 22:57:33
Postat av: Julia Johansson

Jaa det är riktigt jobbigt att tvätta bort sminket, jag hatar det!

Jag ÄLSKAR att läsa din blogg Rebecca <3

2009-03-05 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0