Skolan är likamed döende.

Imorse när jag vaknade kände jag bara hur jag verkligen inte ville gå till skolan. Jag är så trött på skolan just nu speciellt när jag fick reda på hur sjukt jävla mycket jag har den här veckan, ni vill inte äns veta. Det är äckligt mycket. Jag har nio saker liksom... Jättekul?! Plus två engelskanationella inräknat. Muntligt och hörförståelsen. Jag dör!!! Det värsta är att jag inte kan vara hemma heller för då missar jag så jävla mycket. Jag kan ju alltid se framåt eftersom det är påsklov om hm... fyra veckor. Det ser jag verkligen fram emot eftersom jag fyller år och då blireee partylarty! Jag skulle egentligen gå ut och gå idag med Jullan men det sprack ju eftersom att jag har massa i skolan just nu så det får vi ta någon annan dag såklart. Jag älskar att vara ute och gå, det är så mysigt.


Låter kul va?!?!?!?! YES!!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Du skulle träffa mig också...

2009-03-09 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0