Upp i taket.

Då var första skoladagen avklarad på två veckor. Känns helt okej. Dagen var väldigt slapp faktiskt. Det är nu det gäller med betygen och allt, jag måste verkligen kämpa in i det sista. Betygen måste upp betyligt mer även fast jag kommer in där jag vill med de betyg jag har nu, vill gå ut med så bra som möjligt känner jag. Ibland känns skolan så himla onödig... Idag var ett bra exempel på det.

Inatt somnade jag halv fem och gick upp klockan sju. Sov i tre och en halv timme. Låter ju skitbra för kroppen, hehe. Eller inte. Måste förbättra mig alltså, det är inte alls bra. Nu när skolan börjat igen så lär jag ju vara dötrött ikväll, jag känner redan nu att jag är det. Men ikväll ska jag och Jullan gå ut på en promenad tror jag, om jag orkar vilket jag får hoppas. Nu lyssnar jag på världens bästa låt med Sheri och tänkte städa rummet, men det ORKAR jag inte! Sorry. Måste bara säga att Gustaf har opererat sig idag och jag hoppas att allting gick bra.


He know's how to treat a chick right.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0