Klippning och färgning. Klart.

Idag så har jag varit i skolan såklart, som vanligt. Det var också en skön dag, bara vikarier hela dagen förutom på syslöjden där jag äntligen börjad med mitt nattlinne. Det ska vara i benvit flanell. Hoppas det blir bra. När jag kom hem så skjutsade mamma mig Cornelia och Felicia till Angelica för vi skulle klippa oss, och jag och Cordie skulle färga håret. Det blev så jäkla bra, jag är jättenöjd, skulle till och med vilja vara ännu blondare, men nu är det bra i allafall. Hon är så duktig, det blir alltid som man tänkt sig när man går därifrån.

Jag fick också mina skor idag från H&M, fyfan vad snygga de är! Det är helt sjukt, jag tror att jag ska ha dem på skolavslutningen i sommar. Sedan så har jag också fått dem där jeanstightsen av mammsen idag, hon är som sagt bäst!!!! Dem är dessutom typ det snyggaste just nu. Mmm, jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0