Very nice.

Gårdagen började riktigt kul. Var hemma själv faktiskt, så jag Julia Julia och Felicia var här, + Julias kille. Vi körde "Suck and blow" och dansade. Det var jättetrevligt. Vi tig nio bussen till Michaela som har fyllt år och hade kalas. Det var mysigt, eller trevligt kanske man ska säga. Vi var inte där så länge så vi gick till Statoil där festen var, haha. Jag köpte en youghurt med müsli och sen så fick vi skjuts hem utav Jocke. Jag trodde och Jullan gick hem till henne där mina föräldrar var och hade skit kul tydligen. Jag var där till ett sen gick jag hem. Mamma och pappa kom strax efter. Jag som trodde att de skulle komma hem runt tio, men självkart så kommer de halv två. Så jäkla typiskt dem. Åh!

Idag är det söndag, och jag önskar bara det var en lördag, en ny lördag. Jag ska på innebandymatch halv fem med Julia Julia och Camilla. Då missar jag One Tree Hill så jag måste be mamma spela in. Har absolut ingenting i skolan den här veckan vilket känns så sjukt skönt. Vilket lättnad.


Jag, Felicia och Julia.

Julia, jag och Felicia.

Jag älskar dig.

Gulle.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Ja det var verkligen super trevligt :)

Haha, finfina bilder ;)

Love you gays<3

2009-03-15 @ 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0