Mitt hjärta.

För snart ett år sedan så träffade jag den person som kom att förändra mitt liv. Andreas. Min pojkvän. Från början var detta något jag aldrig trodde skulle leda till något såhär starkt och fint, men det visade sig tvärtom. Det blev det mest betydelsefulla för mig någonsin. De stunder jag delar med dig är så fantastiska och att få dela dessa med dig gör mig till världens lyckligaste. Det finns inget som skulle kunna få mig att känna annorlunda. Min kärlek till dig är helt galen och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Allt känns så bra och det känns som att jag skulle kunna dela resten av mitt liv med dig. Så mycket älskar jag dig. Att skriva en kärleksförklaring på sin blogg får man tycka vad man vill om. Men det är min blogg och jag kände för att försöka visa er med ord vad min pojkvän betyder för mig.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Gulligt ju tusse! så glad för din skull, ni är Så fina tillsammans o Andreas är en toppen
kille :)

2012-09-18 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0