10 december

hejhej..

jag måste först börja berätta om gårdagen som var hur rolig som helst, eller efter ett tag iaf. jag var med felicia och julia, vi va med dennis och joha ett tag och tittade på the grudge 2, och jag tittade onte så mycket för att jag var så sur på vad vet jag inte men jag orkade bara inte just då så jag satt typ vid datorn eller nåt haha. af sen så efter ett tag kom cornelia och tittade klart på filmen med oss sen så gick hon hem samtidigt som dennis och johan. eftersom att vi hade gäster så va de typ disco här hemma haha, till klokan halv fyra, jag julia och felicia dansade och hade jätte roligt pratade med kenny, och jag har nog aldrig sett mamma skrattta sådär mycket när jag berättade om när kenny fimpade på cornelias luftmadrass i turkiet för typ fyra år sedan och hon höll på att dö av skratt haha. kul hade vi iaf. vi somnade typ klcokan fyra och vaknade halv tolv, vi gick ovh åt frukost kanske efter en halv timme och sen så låg vi kvar i sängen itll fyra och hade även där väldigt roligt haha. I love you girls!♥ vi gick till julia sen och hon duschade och sen så åkte vi hem till felicia, julias pappa skjutsade oss och sen så duschade hon också, ch sen så gick vi till goggos och åt, de va så jävla äckligt jag håller på att spy fortfarande känns de som. vi hyrde också film efter vi ätit nån ny, stick it hette den, den va faktiskt väldigt bra efter ett tag iaf. pappa kom och hämtade mig och julia efter och nu kom jag precis hem.

imorgon är de skola och jag är hur trött som helst, så jag ska sova nu.

ciao

juste, vi tog faktiskt bilder igår också;) look down!

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

vi hade så kul tjejer!! Älskar er.

2006-12-10 @ 21:34:06
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, ja :D fast fulaste bilderna på mig :D haha!

2006-12-11 @ 15:26:54
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0