11 december

hallloj.

idag är de måndag igen, näst sista måndagen på den här terminen då, skabli riktigt skönt att ha jullov om en vecka och tre dagar. jag ska inte bort nånstans på lovet iafoch de är skönt att bara vara hemma när man är ledig. och snart är de julafton också, gud så tiden går fort. och jag önskar mig ingenting, eller jag vet inte.

idag idag så har jag vart i skolan som vanligt, jag slutade halv tre och jag och julia fick göra bildprovet idag istället för förra måndagen för då var vi sjuka så hon rättade våra prov idag och jag fick 16 av 27 och de va faktiskt jätte bra för att alla i våran klass hade fått runt 13 till 15 för ingen blev mer än godkänd, haha. så aja de gick väl rätt bra iaf. efter skolan så gick jag och gustaf hem till honom och vi tittade på en film med madonna igen, men den va typ inte så bra så vi sket i den haha. och han följde mig snäll som han är och jag skulle typ äta vid tjugo i sex eller nåt, tidigt för att vara mig så jag kom hem för typ 40 minuter sen kanske. jag ska plugga snart för jag har matteläxa tills imorgon som jag fick reda på idag eftersom att jag har vart sjuk hela förra veckan, så den måste göras, sen ska jag göra so de arbetet ska vara klart till på onsdag eller de kanske va fredag, minns inte, sen typ nånting mer, haha, no tror jag de va.

gustaf

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0