12 december

halloj ;)

ännu en skoldag har gått och de är tisdag redan, imorgon onsdag och veckorna går som ett tåg på räls haha. imorgon är de även lucia, och de ska vi titta på i skolan, vi har nämnligen lucia tåg, mathilda blev lucia och marcus sjtärngosse, de kommer säkert bli jätte fint får man hoppas, de brukar alltid vara de så.

idag så slutade vi halv tre, och cornelia följde med mig hem efter skolan, vi satt och pratade lite och sen gjorde vi en macka och drack massa med julmust, i love it! sen så gick vi in på datorn, som vanligt haha, och sen så gick vi in till mitt rum och pratade lite, nu gick hon precis hem och jag satt mig framför datorn som vanligt, jag ska plugga so snart för de ska vara klart för inlämning imorgon så de är bara att plugga på. och nu ska jag gå

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0