14 december

hejhej;)

igår så skrev jag inte p.g.a att blogg dampade som vanligt, och de gör mig helt galen, jag blir så irriterad men nu funkar de. skönt;) haha.

måste börja med att berätta om igår när de va lucia, de va verkligen jätte mysigt och mina vänner var jätte söta. jag tittade med lisa och julia (johansson) för resten av bunten va med i luciatåget. pappa skjutsade mig och julia(johansson) till skolan också för att dom andra skulle vara i skolan klocka halv sju och då va ville jag att pappa skulle skjutsa för de va ju trots allt lucia, och de gjorde han också;)

idag så efter skolan åkte jag till frida dirket, eller jag gick hem först för att sen så tog jag kvart över tre bussen till södertälje. jag kom dit ungefär kvart i fyra och då så väntade jag på frida i kaske fem minuter och sen när hon kom gav jag henne en jätte stor gosig kram för de va så otorligt länge sen vi träffades, skönt att se dig igen gumman. vi gick iaf till sandy's och fikade och pratade massa, sen så träffade vi stephanie vendela josephine och linnea, de va också ett tag sen men aja. vi gick därifrån efter ett tag för att vi ville och sen så tittade vi lite, vi tittade på nån dansuppvisning också på torget, och de va mysigt, pappa hämtade upp mig efter jobbet och när jag kom hem så åt jag städade mitt rum eftersom att yelov kommer imorgon en kille vi har träffat i turkiet ska sova hos oss och äta (: ska bli jätte mysigt. och sen iaf så skjutsade pappa mig till felicia och nu är jag här för att jag ska sova här.

JUUUUSTEE!!! igår så va de älskade OC och de va dubbelavsnitt, jag kunde verkligen inte hålla tårarna inne och jag kujnde knappt prata för att jag grät så mycket, marssia dog eller om hon ligger i koma de vet vi inte än. de blir ju inget oc utan henne! i love it!!!!!

gustaf♥

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0