15 december

halllloj!

inatt har jag sovit hos felicia och vi va med johan och dennis ett tag på kvällen, vi gjorde inte så mycket, jag va på jäte bra humör och dom va ju tråkiga när jag va som på bäst humör, typiskt! haha. iaf så har jag precis kommit hem fårn skolan, min bror och min mor hämtade mig och julia i skolan. vi slutade halv två idag och de är hur skönt som helst. idag så kommer våran "typ kompis" från turkiet, de skabli jätte roligt, men väldigt pinsamt, jag hatar att prata engelska, de är de vrästa jag vet! usch. han kommer runt fem skulle jag tro.

just nu så väntar jag på att gustaf ska komma förbi mig och sen ska vi gå till honom, har ingen aning om vad vi ska göra, mysa kanske. måste hem typ vid fem sex så.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0