17 december

hallojsan!

jag har inte uppdaterat bloggen å två dagar, eller kanske en, vet inte riktigt, men de är p.g.a att jag inte har haft tid, har inte suttit vid datorn så mycket i helgen faktiskt. känns väldigt skönt, jag har umgåtts med massor.

i fredags så kom yelov och hälsade på, de va jätte trevligt faktiskt, vi hade jätte roligt, julia och felicia kom först och dom trodde att de skulle vara jättepinsamt, såväl jag men de va de absolut inte, jag som inte tycker om att prata engelska, men de gick jätte bra, jag pratade jätte mycket faktiskt;) senare på kvällen kom johan dennis och anders (som vanligt) och vi gjorde inte så mycket jag va däär nere mest och dom var i mitt rum. ännu senare så kom gustaf lotten emil bonge cornelia och louise bara ett tag, vi tittade på green street hooligans (eller hur de stavas) och sen gick dom hem runt halv ett i think. jag gick och la mig nästan direkt efter för jag va så fruktansvärt trött. vi åt frukost tillsammans familjen med yelov och sen så skjutsade jag mamma och adam hem honom till tullinge.

i lördags så aa först så skjutsade vi hem yelov då, sen så när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och gick dirket efter till julia (johansson) där även felicia var, vi pratade lite och efter ett tag började vi med maten, nachostallrik typ, haha, dom tyckte de belv jätte äckligt, men jag tyckte faktiskt om de;) haha! camilla kom runt sex halv sju och hon åt också för hon hade vart hos sin pappa så hon kom lite senare, julia tennorth kom också sen. vi hade jätte trelivgt och dansade och pratade. johan dennis anders och joel kom även sen också, de blev fatiskt roligare fram emot kvällen men de va ändå inte som vi tänkt oss, vi hade nog mer tänkt oss som en tjejkväll,men de blev roligt de här med!

jao, idag så söndag, så har felicia sovit hos mig inatt, vi vaknade runt halv elva, eller felicia väckte mig och vi gick ner och åt frukost för att min mor frågade om vi skulle med till stan och såklart man säger ja till de. vi åkte runt halv tolv tolv tror jag och jag hittade ett par skor från din sko ett par svarta jätte snygga faktiskt. och mitt efterlängtade oc, säsong 3 boxen, ni anar inte hur glad jag är just nu, de va allt jag vill ha just nu så nu har jag fått de;) haha! jag köpte även ett par tights från h&m svarta. oc och mina skor va en förskottsjulklapp så de va ju bra,kan inte hålla mig till jul. julia kom till mig efter jag kom hem från stan och vi tittade såklart på oc, som alltid, de gjorde vi även förra jullovet då jag fick oc säsong ett och två i julklapp,men nu är de säsong tre som gäller! hon gick hem för 20 minuter sen för att äta så nu sitter jag här och har inget mer intressant att leverera förutom att vi har julavslutning på torsdag och de ska bli riktigt skönt tycker jag, sovmorgon varje dag och mys;)

nej hejdå

Kommentarer
Postat av: felicia

vart verkligen en lyckad helg

2006-12-17 @ 22:01:44
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0