18 december

hejhej(:

sista måndagen innan lovet idag då, de ska bli riktigt skönt att sluta skola nu för ett tag, de är perfekt att sluta nu, då man är som segast och bara inte orkar nånting bara ta de lugnt och ha roligt såklart också.

efter skolan idag så gick jag och felicia hem till henne och vi gjorde inte så mycket och jag är med henne fortfarande hon har typ damp just nu haha, p.g.a att hon målar naglarna och de går inte som hon vill. vi har haft riktigt roligt, vi skrattar åt ingenting och du är så ful tönt;) haha. hon ska sov hos mig inatt och de kan jag ju inte säga att de är speciellt ovanligt haha. vi ska nämnligen titta på oc säsong tre;) haha, i love oc!

imorgon så ska jag till stan med felicia och kanske julia(johansson) jag ska först och främst köpa nånting att sätta på mig på julavslutningen, jag har verkligen ingeting att ha på mig så. vi ska åka in efter skolan och sen är de bara onsdag kvar i skolan som är pysseldag och sen torsdag då vi slutar, de ska bli så riktigt skönt och julafton på söndag, redan! de är inte juligt ute nånstans och snön borde vekrligen ta och komma nu, de har gått tillräckligt länge nog. fast de börjar bli kallare och lite frost ute på gatorna men jag vill ha snö nu!!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0