19 december

hejhej.

snart är de jullov två dagar kvar, eller till och med en eftersom att de bara är en skoldag kvar, gud vad de ska bli skönt. imorgon är de pysseldag i skolan och vi börjar halv nio imorgon, jippie;) och vi får sluta lite tidigare än halv fyra förstås. runt två nånting sa niklas idag att vi fick sluta så, alltid skönta att sluta tidigare speciellt dagen innan vi går på lov, de är då på torsdag. idag va de en helt vanlig skoldag, de va faktikst jobbigt även fast de va sista skoldagen, man bara satt och ville sluta på varje lektion och man bara väntade på att dagen skulle ta slut nångång, och de gjorde den halv tre, då åkte jag julia felicia och julia(johansson) till stan ett tag, jag kom nyss hem därifrån jga skulle nämnligen titta på en tröja/linne att ha på mig på avslutningen, och de hittade jag, ett rött linne från vero moda med ett rött sidenband i midjan, den va jätte söt. jag julia och julia åkte sen hem och felicia va kvar där med lisa som också gick med oss. jag ville bara komma hem, orkade inte. jag mår riktigt dåligt idag p.g.a att jag är hur förkyld som helst igen, min röst låter för täskig och jag hostar hela tiden och usch vad de är jobbigt, sen så är de barra jobbigt just nu, orkar inte ta upp de eller prata om de.

ska kila
ciao :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0