2 december

hallo.

jag har ännu inte fått tillbaka min dator, jag vet inte när den kommer, snart får jag spel!

igår så var jag med massa, de va inte så roligt om man säger så. de hände mycket både roigt och icke roligt.felicia sov hos mig inatt och vi vaknade jätte tidigt imorse eller iaf jag, jag vaknade faktikst nio och de va inte likt mig. haha. idag så ska jag vara med felicia och cornelia, iaf nu på dagen, ikväll så ska jag vara med gustaf kanske tim felicia och cornelia. jag ska iaf sova hos felicia. hos hennes mor. vi är nömnligen hos hennes far nu. juste igår så fick jag tillbaka min mobil, jag fick en helt ny, eftersom att den inte gick och laga, och mitt minnes kort har inte uppdaterats p.g.a att man måste ange ett lösenord för att komma in på minneskortet i mobilen och jag har aldrig haft nåt jävla lösenord så alla mina saker är ju då borta, men skönt att ha tillbaka min mobil igen iaf så kommer datan nån dag i veckan.

jag ska fixa min blogg sen när datorn kommer tillbaka, så den blir lite roligare iaf. inge bilder har jag.

nej nu ska jag slita mig, ´ha de!

hejdå/reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0