20 december

hejhej(:

igår kom de snö ute, som vi alla längtat efter ett bra tag nu, men den höll ju inte länge om man säger så, smälte inatt så de är för de mesta halt här nu. jag har hållt på att halka på rumpan flera gånger idag, med mina långa ben, haha.

idag i skolan har de vart en skön dag, vi alla sjuor åttor och nior började halv nio idag istället för tio över åtta. pappa skjutsade mig julia och julia till skolan, för han åker ändå den tiden så då tänkte jag att han kunde passa på att skjutsa oss samtidigt. vi hade pysseldag hela daegn idag i skolan från halv nio till kvart i tolv, de va jätte mysigt, jag gjorde bara julkort och gick mest runt för de fanns inte så mycket att göra. på lunchen alltså kvart i tolv så åt alla med sina mentorer eller vi åt inte dirket tillsammans men dom va i matsalen samtidigt som deras elever om ni förstår, haha;) de va lilla julbordet och jag åt knappt någonting, för julbord är inte dirket min favorit, usch. efter lunchen runt halv ett så samlades alla sjuor åttor och nior och gympasalen och där spelade några från niorna en vollybollmatch mot lärarna som inte varade så länge, kanske tio miunter, eleverna vann tror jag, men inte med många poäng ifrån lärarna. strax efter ett så slutade vi och då gick jag med gustaf hem och vi gjorde inte så mycket höll på att somna för vi va så trötta, myste och tittade på tv som alltid. jag gick hem runt sex tiden och jag har precis ätit och nu gör jag ingenting, lyssnar på jesse mccartney-beautiful soul, den är riktigt bra, i love it!

hostan har ännu inte gått över och är hes fortfarnade om inte hesare idag, vissa tillfällen tappar jag rösten helt och usch vad de är jobbigt, hostar precis hela tiden. får hoppas de går över till jul iaf, kan ju inte vara roligt att vara sjuk på julafton!

gustaf ♥
ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0