21 december/julavslutning

hallloj^^

idag har de vart en väldigt kort och skön dag, pappa skjutsade mig julia och julia till skolan och då gick vi direkt till gympasalen för att titta på avslutningen när alla sjöng och rektorn höll tal som alltid. emma och angelica sjöng solo och jag rös som vanligt, de kom nog en liten tår också, haha. dom sjunger så otroligt vacker. vi gick iaf hem runt halv tio och då va de jullov, tempan följde med img hem, vi drack te och pratade lyssnade på julmusik och tittade på oc, gjorde mat och satt lite framför datorn, sen gick i hem till henne runt halv fem fem, och vi har klätt hennes gran eller jag gick hem när dom höll på med de, för jag skulle äta, och nu är hon påväg hit igen. de har fatkiskt vart en riktigt mysig dag, de va så roligt för vi lyssnade på radio så diskuterade vi vem de va som sjöng typ. rebecca; vem är de här, är de ricky martin? julia; aa de är de, de är äkta han låtar. rebecca; hahahahhaha julia; hahahaha de är helena paparizou. gud vad vi skrattade. jag älskar dig tönt! vad vi ska göra nu vet jag inte, titta på oc i think as usual, you know, we love it, alot. ;)

de är väldigt skönt med jullov ska jag be och få tala om, få sova ut i nästan tre veckor, de är underbart!

now i gotta go, bye!

min pannkaka

här är min fina pannkaka som jag har gjooort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0