22 december

hejsan

första dagen på jullovet, de känns riktigt skönt. julia har sovit här inatt och igår så gjorde vi inte så mycket, gick ut till dennis anders joel johan felicia och lisa ett tag, vi gick hem runt tio för vi va så fruktansvärt trötta. vi tittade på tomten är far till alla barnen när vi kom in, den är så jävla rolig, haha. julia vaknade väldigt tidigt, eller typ halv nio, nio tro jag. så vaknade jag också, då trodde jag att klockan va kvart i tolv så dum som jag va så va den ju nio istället, haha. vi gick ner till mamma och åt frukost med henne, risgrynsgröt (tomegröt) som mamma gjorde igår;) jätttegott. vi pratade om turkiet och de blir nog så som vi tänkt oss, den 18 juli, planet lyfter 06.45 på morgonen och där stannar vi i två veckor i think, and i hope! fyfan vad kul.

nu ska jag in till julia och forstätta att titta på oc, as usual. och så ska jag ner till min mor och checka läget lite med bullarna, hon bakar nämnligen lussebullar;) och juste, min katt sotis rev mig två gånger idag, jag fick ett jätte djupt sår och de gjorde skit ont, jag hatar honom(de vill säga ibland) haha. jag blev jätte arg på honom och slog honom riktigt hårt på nosen !

nu ska jag fakitkst gå

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0