25 december

hejhej:)

igår va de då julafton, och de va ingen rolig dag för min del om man säger så. jag somnade till och med för de var så tråkigt, och om de är så illa så att man till och med somnar så är de nog riktigt tråkigt. aja jag fick pengar presentkort kläder och örhängen, jag är väldigt onöjd med mina julklappar och de va nog därför min julafton inte blev så bra. iaf igår när jag kom hem så släppte min mor av mig hos julia och så var jag där till elva, och vi hade jätte mysigt, vi va ute och gick hon visade sina julklappar, pratade med hennes familj, tittade på film. (min andra familj)

idag så vaknade jag halv elva och gick upp åt frukost och duschade, pappa skjutsade mig sen runt tolv halv ett till frida och sen dess har jag vart här, vi har tagit en jätttte lång promenad till nästan andra sidan stan, vi skulle fika, men de va inte öppet så vi gick och handlade chips och dip istället på macken vid weda, och sen gick vi till linas grav och sen gick vi hem eller vi åkte buss halva vägen, och de va riktigt skönt, vi höll på att fryda rumpan av oss. haha. sen så har vi inte gjort nånting ätit two times och ätit julgodis och skrattat och haft jätte mysigt. nu väntar vi på att simon ska komma, vi ska bara prata lite med honom och säkert titta på nån film i think. jag saknar gustaf så otroligt mycket vi har inte träffats sen i onsdags och jag längtar verkligen efter honom.

måste kila,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0