26 december

hallo.

inatt så sov jag hos frida, och vi hade jätte mysigt, tyckte jag iaf. vi vaknade runt halv elva tror jag. vi åkte ner på stan nästan direkt och väntade på felicia där ett tag oh sen gick vi till sandy's och åt lunch/frukost. en halv pastasallad, mums vi åkte hem efter vi hade ätit och de va klockan två, vi va hos frida till fyra och då kom min pappa och hämtade oss som hade hämtat min farmor innan, vi släppte av frida och felicia hemma hos felicia och jag farmor och pappa åkte vidare hem till mig, när jag kom hem så åt vi middag och nu har vi precis fikat. jag ska till gustaf sen när farmor har åkt hem, min far skjutsar mig dit.

imorgon ska jag julia och mamma åka till stockholm och shoppa!!!!!

turkiet 18 juli, planet lyfter 06.45 och biljetterna är boookade;) WHOHOOOO!! tempish and I in turkey!

byebye

Kommentarer
Postat av: Julia

Inte så kul att åka till turkey med sin bästa vän i alla fall (L)

2006-12-26 @ 20:09:58
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0