27 december

hallo(:

idag har jag vart i stockholm med julia och mamma, min bror åkte med upp och gick där med sina kompisar.vi kom dit runt två typ, vi kom dit väldigt sent och varför vet jag inte.vi kom hem ungefär halv sju och jag hittade ett jätte fint gräddvit sidenlinne från gina tricot och en svart sidenblus från h&m, julia köpte en klänning från gina tricot som hon ska ha på nyår, den va jätte söt. vi åt på max också jag mamma och julia, och vi va där i typ 45 minuter p.g.a att de va så sjukt mycket folkt och de va rätt jobbigt att gå där, elin julias syster kom också efter ett tag för hon skulle åka med oss hem. mamma betlade också biljetterna till turkiet idag, så vi ska åka den 18 juli, alltså om 202 dagar, om ett tag men de går fort om man har kul under tiden;) haha. nu är jag med julia, hon kom precis och jag har nyss ätit också, bonge cornelia och felicia ska komma alldeles strax och då ska vi nog spela "idol" som julia fick i julklapp.

kommer bilder sen så ni kan se.

tempan är bäst!!!!♥

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0