29 december

hejhej(:

hmm, idag har jag itne gjort nåt speciellt, jag vaknade halv tolv och julia8johansson) kom till mig typ direkt, vi gjorde itne så mycket, felicia kom efter ett tag och sen kom cornelia. vi satt och pratade lite och sen gick vi över till julia och tittade på film, typ high school musical, haha, de är as bra ju;) iaf sen så gick felicia och cornelia hem och då va de bara jag och julia kvar, vi spelade crash som alltid, haha, fast de va väldigt länge sen nu. vi gick hem till mig runt sex och då skulle jag nämnligen äta middag, de va inte så gott men de gick iaf att äta, va dock inte så hungrig. julia (tempan) kom sen också och vi gick ner till centrum och vi gick förbi cornelia för hon skulle också med, vi mötte felicia nere i centrum och vi köpte lite godis och sen gick i hem, jag höll på att frysa rumpen av mig, de va så riktigt kallt ute, eller de är så riktigt kallt ute. just nu så är jag med jocke dennis johan joel anders julia(johansson) felicia och cornelia, jag träffade gustaf också förut för att bara säga hej, han va med dom innan och då kom jag och sa hej, för han skulle hem och ska på cup imorgon och ska va borta hela dagen. i'm gonna miss him;/ aja nu ska jag faktiskt ta och slita mig, ska nog gå hem till julia nu för vi ska nämnligen sova där, jag och felicia alltså. så ha de bra

gustaf♥
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0