30 december

hejhej,

inatt har jag sovit hos julia(johansson) med felicia, vi har jätte mysigt och låg uppe typ hela natten och pratade girltalk, behöver inte nämna allt som hände men de va iaf helt sjukt, man bara inte säger sådär till sin systers bästa kompis. vi vaknade runt tolv nån gång och jag gick hem för 20 minuter sen. idag så ska jag bara ta de lugnt med julia i think, jag är så fruktansvärt trött så vi tittar väl på film or something. imorgon är de då nyår och de ska bli faktiskt riktigt roligt, fira med sina vänner, myspys.

jag trodde bara inte att de skulle hända, och jag kan knappt tro de heller nu att de är sant, att jag och julia äntligen ska åka till turkiet tillsammans. i alla år har vi fått säga hejdå till varandra och de har kommit massa tårar speciellt från mitt håll, och de är riktigt jobbigt, och nu ska vi åka den 18 juli planet går kvart i sju på morgonen från arlanda, de är bara helt sjukt och jag längtar ihjäl mig, kan knappt vänta, de är 199 dagar kvar och jag vill bara åka nu. två veckor med julia i turkiet, kan de bli bättre, svar nej. kommer bli två veckor att minnas, två veckor fyllda med gläjde, sol, bad, musik, dans, och allt vad de kan bli. turkiet 2007

ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

ååååååååååååååååååååh, jag älskar dig mest du är bäst!

2006-12-30 @ 15:39:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag äskar dig också:'(

2007-01-05 @ 14:48:50
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0