31 december

halllloj(:

nu börjar jag ladda mig inför kvällen, de ska faktiskt bli riktigt roligt tycker jag, men frågan är bara vad jag ska ha på mig, men jag hittar väl nånting. om jag ska ha lockigt eller rakt hår vet jag inte ännu, har inte riktigt bestämt mig. aja hur som helst så vaknade jag för en timme sen, jag sov så grymt skönt i mitt nya påslakan, så ringde felicia och väckte mig, jävlaunge;) nu sitter jag här och har precis städatmitt rum, de ända som återstår är dummsugningen, så den ska göras alldeles strax. jadu, idag är de sista dagen på år 2006 då, då får vi bara välkomna de nya året 2007, hur de blir, och jag tror faktiskt att de kommer bli ett riktigt bra år, med tanke på turkiet i sommar och allt. mys. jag ska till julia lite senare och fixa mig där med cornelia felicia och julia (johansson) i think. så ska i väl äta lite senare idag, runt sju skulle jag tro, de blir väl nån fin middag haha, men de blir inga gäster om inte kenny och rosita kommer de vet jag inte, de blir väl så tillsut.

nej nu blir de sista dagen på det här året jag bloggar, så imorgon blir de ett nytt år med nya saker och 1 januari bara att vänta, ha de bra allesammans.

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0