6 december

hejhej(:

idag är de den bästa dagen på länge, datorn har kommit tillbaks, min kära dator. jag har väntat på den i snart fem veckor och de va faktiskt på tiden att den kom, dom hade typ gjort nåt fel på de där saket där dom fixade den så den har vart klar länge och nu kom den äntligen. så de är väldigt skönt att den är back.
jag är sjuk också, de är hur tårkigt som helst, är jätte förkyld och har feber tror jag. jag var hemma i måndags från skolan och igår så gick jag till skolan, men gick hem vid tolv för att jag mådde inge vidare och va hemma idag, imorgon ska jag också vara hemma, för jag känner mig inte riktigt bra än. juste, nu blir de slut på dom här jätte långa telefonsamtalen nu när datorn är tillbaka, jag har ringt från både mobilen och hemtelefonen för väldigt mycket pengar så de blir de slut på nu, nästan iaf. jag har pratat riktigt mycket i telefonen på sistone, men har man ingenting annat att göra så. ikväll så är de då efterlängtade oc, undrar vad som händer den här gången, de händer alltid nåt lika spännande varje gång, de går bara inte att missa. ska väl ringa gustaf senare också.i helgen händer inte så mycket förutom att jag ska leka med gustaf. har ingen aning om vad vi ska göra, mysa antar jag.(:

nu ska jag titta runt lite, kolla på alla bilder, som tur är fanns allting kvar på datorn. bilder musik m.m. så nu ska jag slita mig, ha de bra.

gustaf♥

hejdå/reb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0