7 december

halllo.

jag vaknade för ungefär fem minuter sen, skönt att sova, men jag är fortfarande väldigt trött, men eftersom att datorn fanns utanför mitt rum idag så var jag tvungen att gå upp(A)haha. jag älskar datorn! hur som helst så är jag fortfarande sjuk och jag tror jag blir hemma från skolan imorgon också, måste vila ut mig sista dagen. en sak jag måste notera är att min älskade mor fyller år idag, 45, gammal tant men hon är fortfarande bäs t;) (de vill säga ibland) haha. hon kommer väl hem snart från jobbet. på lördag så kommer typ släkten och ska äta middag här istället för idag så de va ju skönt, men jag ska ändå inte vara hemma på lördag, haha, min släkt är ganska jobbig ibland, alla pratar i mun på varandra och usch.

juste, oc var ju igår, finns de något bättre? svar nej, i love it!!

snart är de ju faktiskt julafton och de är bara 17 dagar kvar tror jag, jag måste säga att jag önskar mig ingenting iår:O jag vill inte ha någonting, såklart att jag vill ha nåt en bärbar dator, men de kommer jag inte att få i julklapp så de ända är väl då oc säsong tre boxen, har redan ettan och tvåan så måste ju ha trean också. men jag skulle nog klara mig utan julklappar om de så skulle vara nödvändigt men nu är de ju inte de ;) haha, mamma hittar väl på nåt, eller så får jag väl bara pengar, men de är så fruktansvärt tråkigt!!! fördelen är ju att man kan köpa saker själv utan att föräldrarna har köpt nåt som man blir onöjd med, men nej jag vill inte ha pengar heller.

ciao/reb

Kommentarer
Postat av: Felicia

oc var så jävla bra igår, och föresten såklart man vill ha julklappar:O

2006-12-07 @ 15:27:41
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0