8 december

hejhej(:

jag har precis kommit hem från skolan. jag är frisk idag och de känns jätte skönt faktiskt. skolan va helt okej, på morgonen hade vi musik och jag och jonas redovisade om beethoven, de gick jätte bra. sen efter de hade vi engelska och vi hade prov, de var hur lätt som helst, hoppas de gick bra iaf. efter engelskan hade vi spanska och sen lunch. efter lunch hade vi en timmes so och där behövde man typ inte göra nåt, peter märker ju ingening, haha. sen gick jag hem med julia julia och cornelia, johan en bit också.  idag så ska jag vara med gustaf i think, eller jag ska. han kommer nog till mig efter skolan. ikväll så ska jag också vara med gustaf, vi ska väl titta på film, han vill se 8 mile, men de vill inte jag haha.

ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill vara med dig! (L)

2006-12-08 @ 19:40:39
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0