9 december

hejhej.

igår va de en lång kväll och jag var jätte trött, jag kom hem alldeles för sent tyckte mamma och pappa, så jag fick en utskällning men de är bra nu. ikväll så ska jag vara med felicia och julia, dom ska sova hos mig och de ska bli jätte mysigt. vi ska bara ta de lugnt hyra film och prata, tända ljus också, för de måste man ju ha, haha. felicia ska också äta här. vi får gäster också för att min mor fyllde år i torsdags och då ska mormor morfar och min morbror och "typ" moster äta här, vi ska faktiskt äta tacos för min mormor och morfar har aldrig ätit de i hela sitt liv, haha:O ;) dom är så söta. så dom kommer väl vid fem sex skulle jag tro. jag har iaf precis tagit en dusch, de va jätte skönt. jag vaknade kvart i tolv idag, och de va hur länge sen som helst jag sov såhär länge, jag som alltid brukar sova såhär länge men jag har blivit lite morgonpiggare;) så har jag städat mitt rum också, damsugit, för de va ju inte lite dammigt. och nu sitter jag här och har tråkigt och ska gå för jag ska fixa mig lite, ringa farmor också.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0